MEZOTERAPİ-PRP

PRP-MEZOTERAPİ UYGULAMALARI

PRP tedavisi kişinin kendi kanından elde edilen plazma ile yavaşlayan hücre yenilenmesinin yeniden sağlamasıdır. PRP tedavisiyle cilt gençleştirme, saç dökülmesi ve ortopedik rahatsızlıkların tedavisi yapılabilmektedir.

PRP; (Platelet rich plasma) kişinin vücudundan küçük bir miktar kan alındıktan sonra kanın özel bir işlem ile plazmasının ayrıştırılarak, vücuda enjeksiyon yoluyla geri verilmesi işlemidir. Elde edilen plazma, “platelet” denilen hücrelerden oldukça zengindir. Vücuttaki temel görevi kanın pıhtılaşmasını sağlamak olan plateletler, içerdikleri büyüme faktörleri sayesinde yara iyileşmesinde önemli role sahiptir.

PRP tedavisi ile kişinin kendi kanıyla vücudundaki bazı hastalıkları iyileştirmek ve cilt gençleştirmek mümkündür. İlaç yerine kişinin kendi kanının kullanıldığı PRP tedavisinde özellikle çevresel ve genetik faktörlerle birlikte yavaşlayan hücre yenilenmesinin önüne geçilir. PRP; saç dökülmesinden, cilt gençleştirmeye, ağrı tedavisinden, ortopedik pek çok hastalığın tedavisinde kullanılır.

Mezoterapi, dünya genelinde cilt yenileme, anti-aging, bölgesel zayıflama, selülit, çatlaklar, lekeler, yara izleri, saç tedavisi, akut ve kronik ağrı, spor yaralanmaları, çeşitli deri hastalıklarının tedavisinde kullanılır. Mezoterapi cilt altındaki kolajen ve elastin gibi yapıları uyararak etkisini gösterir.

Mezoterapi; vitaminlerin, minerallerin, aminoasitlerin, enzimlerin tek başlarına ya da genellikle karışım halinde derinin orta tabakasına mikroenjeksiyon ile uygulanması tekniğidir. Enjekte edilecek maddeler kişiye ve kişinin isteklerine uygun olarak seçilir.

Mezoterapi birçok farklı durumda uygulanabilir. Mezoterapinin en sık uygulandığı durumlar şu şekilde sıralanabilir;
  • • Cilt yaşlanması ve sarkması
  • • Leke tedavisi, güneş lekeleri
  • • Deri çatlakları
  • • Selülit
  • • Kilo kaybı
  • • Saç dökülmesi, saç tedavisi, kellik
  • • Gözaltı morlukları ve gözaltı torbaları
  • • Alerjiler
  • • Spor yaralanmaları
  • • Vitiligo (derideki pigment yetersizliği)
  • • Akut ve kronik ağrılar
  • • Fibromiyalji (geceleri yeterince uyku almasına rağmen sabah kalktığında insana kendini hiç uyumamış gibi hissettiren yumuşak doku romatizması).

İHTİYACINIZA UYGUN TEDAVİ İLE İYİLEŞMEk MÜMKÜN

Tedavi İhtiyacınıza göre Maslak Fizik Tedavi, alanında uzman ve tecrübeli sağlık ekibiyle sizlere hizmet sunmaktadır.

DETAY